Descriere
Managementul conflictelor și Negocierea cu clienții dificili este un curs care oferă soluții practice pentru rezolvarea situațiilor limită ce apar în comunicarea de zi cu zi.
Uneori, din cauza super-tehnologizării și a lipsei de accent pe ceea ce numim relaționare eficientă, se pierde abilitatea de interacțiune directă și constructivă. Seminarul la care vă invităm este de fapt un set de reguli și strategii care pot fi aplicate în situațiile tensionate ce pot apărea atât în viața profesională cât și în cea personală.
- cunoașterea tipologiilor comportamentale
- gestionarea emoțiilor
- comportamentul asertiv și beneficiile acestuia
- condițiile comunicării eficiente
- cum să dai vești…mai puțin bune?!
- negocierea cu persoane dificile
- Dezvoltarea abilităților de comunicare eficientă
- Dezvoltarea abilităților de negociere cu persoane dificile
- Cunoașterea comportamentelor care duc la apariția situațiilor dificile în comunicare
- Dezvoltarea abilităților de convingere și influențare în negociere
Recenzii
Nu există recenzii până acum.