Descriere
Despre curs
Cursul îți propune să dea antreprenorilor și celor aflați în funcții de conducere (lideri, manageri, team leads etc), informații care să ajute în organizarea și coordonarea activității în vederea atingerii obiectivelor urmărite. În cadrul cursului vom discuta despre cum este recomandat a face față schimbărilor și care sunt cerințele necesare pentru a menține echilibrul și creșterea unei echipe sau a unei afaceri.
Training Curriculum
Schimbarea și Managementul Schimbării
- ce înseamnă schimbarea
- zona de confort / zona de efort
- rezistența la schimbare
- reziliența
- când și cum se produce schimbarea
- obiectivitate și raportare la realitate
- acțiuni productive / acțiuni cu putere mare de multiplicare
Noul normal al lumii de azi
- informație / planificare / organizare
- urmărirea obiectivelor în situații limită
- luarea deciziilor și managementul activității
- recrutare și selecție în timp de criză
- formarea și dezvoltarea echipei
- leader și leadership în 2021
- motivarea ca instrument de management
Recenzii
Nu există recenzii până acum.